沒啦,不想說太多
Yondaimc 發表於 5-12-2010 20:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
說一點點聽吧=]
very down...
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 20:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
歌太down
有幾高@@"?
冷府魔鬼 發表於 5-12-2010 20:43 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
講左會比人殺
嗯嗯 你有多少分鐘
冷府魔鬼 發表於 5-12-2010 20:44 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
145
歌太down
冷府魔鬼 發表於 5-12-2010 20:54 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
鬼哥多左好多樂點a_a
佢著左高跟就高我小小嫁啦...佢覺得佢好高嫁
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 20:44 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你都好高啦~
飽飽~
歌太down
冷府魔鬼 發表於 5-12-2010 20:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
sad版,今晚~~
歌太down
冷府魔鬼 發表於 5-12-2010 20:54 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
是因為蟹蟹down
講左會比人殺
.小夜﹏ 發表於 5-12-2010 20:55 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你都唔知整數