我17 過埋呢個聖誕節, 下年就大個仔既聖誕節
Yondaimc 發表於 5-12-2010 20:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呵呵 大個仔了
大家咁話啦.../3\
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 20:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
LONELY
你怎麼捨得我難過.....:'(
呵呵 大個仔了
冷府魔鬼 發表於 5-12-2010 20:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
可是,......
LONELY
Yondaimc 發表於 5-12-2010 20:51 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
very...
可是,......
Yondaimc 發表於 5-12-2010 20:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
可是什麼:$
very...
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 20:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
VERY MUCH
LONELY
Yondaimc 發表於 5-12-2010 20:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
同意
可是什麼
冷府魔鬼 發表於 5-12-2010 20:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
沒啦,不想說太多
VERY MUCH
Yondaimc 發表於 5-12-2010 20:53 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
very down...