果間屋有野嫁...==? 通常角位都有但冇理由呀果度咁大個"槍"(你又想教我打字嫁啦) ...
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 14:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔知呀-3-但係我覺得有
有時放夜 2,3點返到屋企
都形住形住有野/3\
(自己嚇自己...無事既><'
窗=十大 (?)
咩又想呀><"
褽定聽日要著件衫先= .='
剪完頭髮返黎=3=
格黎好似靜左@@
唔知點解次次剪完頭髮都覺得自己後生左
唔知呀-3-但係我覺得有
有時放夜 2,3點返到屋企
都形住形住有野/3\
(自己嚇自己...無事既> ...
小瀑﹏§ 發表於 5-12-2010 15:21 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有事嫁....會唔會走黎你果邊嫁
聽日去邊呀
剪完頭髮返黎=3=
格黎好似靜左@@
唔知點解次次剪完頭髮都覺得自己後生左 ...
小瀑﹏§ 發表於 5-12-2010 15:22 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
HEHE ..得我未剪A_A XDD
後生?
本帖最後由 [[戀愛凱儀...* 於 5-12-2010 15:26 編輯
剪完頭髮返黎=3=
格黎好似靜左@@
唔知點解次次剪完頭髮都覺得自己後生左 ...
小瀑﹏§ 發表於 5-12-2010 15:22 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
自戀.......
你又剪
什麼?!! 沒有鵝很久了 你真的out了
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 14:50 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
燒鵝燒鵝a__a(流口水)
有事嫁....會唔會走黎你果邊嫁
聽日去邊呀
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 15:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
無事既=]
平生不作虧心事 夜半敲門也不驚
如果走過黎有鍾嘉欣咁靚既鬼
我又唔介意同佢做朋友:)
聽日..咪返工-3-'仲有邊到去
自戀.......
你又剪
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 15:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=口=有幾自戀呀/3\?
=3=好耐無剪頭髮...
一長就可以曲=口=
HEHE ..得我未剪A_A XDD
後生?
keroro417 發表於 5-12-2010 15:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-3-係呀後生左
燒鵝燒鵝a__a(流口水)
roy624 發表於 5-12-2010 15:37 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
吼...!!!
無事既=]
平生不作虧心事 夜半敲門也不驚
如果走過黎有鍾嘉欣咁靚既鬼
我又唔介意同佢做朋友
...
小瀑﹏§ 發表於 5-12-2010 15:38 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我就搵日夜晚黎敲你。。。
徐子珊你介唔介意