小瀑﹏§ 發表於 5-12-2010 15:21:44

果間屋有野嫁...==? 通常角位都有但冇理由呀果度咁大個"槍"(你又想教我打字嫁啦) ...
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 14:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔知呀-3-但係我覺得有

有時放夜 2,3點返到屋企

都形住形住有野/3\

(自己嚇自己...無事既><'

窗=十大 (?)

咩又想呀><"




褽定聽日要著件衫先= .='

小瀑﹏§ 發表於 5-12-2010 15:22:15

剪完頭髮返黎=3=


格黎好似靜左@@



唔知點解次次剪完頭髮都覺得自己後生左

[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 15:24:15

唔知呀-3-但係我覺得有

有時放夜 2,3點返到屋企

都形住形住有野/3\

(自己嚇自己...無事既> ...
小瀑﹏§ 發表於 5-12-2010 15:21 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    有事嫁....會唔會走黎你果邊嫁
聽日去邊呀

keroro417 發表於 5-12-2010 15:25:08

剪完頭髮返黎=3=


格黎好似靜左@@



唔知點解次次剪完頭髮都覺得自己後生左 ...
小瀑﹏§ 發表於 5-12-2010 15:22 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

HEHE ..得我未剪A_A XDD

後生?

[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 15:25:11

本帖最後由 [[戀愛凱儀...* 於 5-12-2010 15:26 編輯

剪完頭髮返黎=3=


格黎好似靜左@@



唔知點解次次剪完頭髮都覺得自己後生左 ...
小瀑﹏§ 發表於 5-12-2010 15:22 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

自戀.......
你又剪

roy624 發表於 5-12-2010 15:37:29

什麼?!! 沒有鵝很久了   你真的out了
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 14:50 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
燒鵝燒鵝a__a(流口水)

小瀑﹏§ 發表於 5-12-2010 15:38:31

有事嫁....會唔會走黎你果邊嫁
聽日去邊呀
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 15:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

無事既=]
平生不作虧心事 夜半敲門也不驚
   


如果走過黎有鍾嘉欣咁靚既鬼
我又唔介意同佢做朋友:)


聽日..咪返工-3-'仲有邊到去

小瀑﹏§ 發表於 5-12-2010 15:39:15

自戀.......
你又剪
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 15:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    =口=有幾自戀呀/3\?


=3=好耐無剪頭髮...
一長就可以曲=口=

HEHE ..得我未剪A_A XDD

後生?
keroro417 發表於 5-12-2010 15:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    -3-係呀後生左

[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 15:40:22

燒鵝燒鵝a__a(流口水)
roy624 發表於 5-12-2010 15:37 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    吼...!!!

[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 15:42:05

無事既=]
平生不作虧心事 夜半敲門也不驚
   


如果走過黎有鍾嘉欣咁靚既鬼
我又唔介意同佢做朋友


...
小瀑﹏§ 發表於 5-12-2010 15:38 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

我就搵日夜晚黎敲你。。。
徐子珊你介唔介意
頁: 7667 7668 7669 7670 7671 7672 7673 7674 7675 7676 [7677] 7678 7679 7680 7681 7682 7683 7684 7685 7686
查看完整版本: ♡﹏樂股遮天吹水企業大樓☼