有2個人1人霸左部電腦
2個鐘..
.小夜﹏ 發表於 5-12-2010 20:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
現在可以玩返了
佢電腦比人圍呀...>
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 20:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係..慘慘
現在可以玩返了
冷府魔鬼 發表於 5-12-2010 20:22 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好多樂點阿你 鬼鬼
佢電腦比人圍呀...>
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 20:19 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好辛苦 連續4個中系到傻
好多樂點阿你 鬼鬼
.小夜﹏ 發表於 5-12-2010 20:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
還好吧 下回到你了;P
還好吧 下回到你了
冷府魔鬼 發表於 5-12-2010 20:27 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
收咁多做咩
收咁多做咩
.小夜﹏ 發表於 5-12-2010 20:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
因為無聊:L
其實沒用;P
因為無聊
其實沒用
冷府魔鬼 發表於 5-12-2010 20:29 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好有錢呵
so sad
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 20:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
要聽呀~~
好有錢呵
.小夜﹏ 發表於 5-12-2010 20:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
很窮/.\