講左會比人殺
.小夜﹏ 發表於 5-12-2010 20:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈哈 難怪了
145
.小夜﹏ 發表於 5-12-2010 20:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
比我還少呢
首歌令我諗起安全地帶....=="
鬼哥多左好多樂點a_a
tung1404 發表於 5-12-2010 20:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你也不少啦
飽飽~
keroro417 發表於 5-12-2010 20:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
hi野妹
你都唔知整數
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 20:56 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
16x
比我還少呢
冷府魔鬼 發表於 5-12-2010 20:57 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你用了多小
首歌令我諗起安全地帶....=="
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 20:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
之前有聽過?
你用了多小
.小夜﹏ 發表於 5-12-2010 20:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
最近少用了 電話壞壞地
哈哈 難怪了
冷府魔鬼 發表於 5-12-2010 20:57 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢16x