Yondaimc 發表於 5-12-2010 20:44:10

你這叫剛好
冷府魔鬼 發表於 5-12-2010 20:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

才不是~~

[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 20:44:11

我認得你高度._.
.小夜﹏ 發表於 5-12-2010 20:42 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    佢著左高跟就高我小小嫁啦...佢覺得佢好高嫁

冷府魔鬼 發表於 5-12-2010 20:46:56

才不是~~
Yondaimc 發表於 5-12-2010 20:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
靠..快9點了
時間過得真快呢:Q

Yondaimc 發表於 5-12-2010 20:48:00

唉..../3\
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 20:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

你有男朋友仔陪唔怕啦。
我一支公個大個仔的最後一個聖誕節

Yondaimc 發表於 5-12-2010 20:48:20

靠..快9點了
時間過得真快呢
冷府魔鬼 發表於 5-12-2010 20:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

有冇聽我節目嫁

[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 20:48:59

你有男朋友仔陪唔怕啦。
我一支公個大個仔的最後一個聖誕節
Yondaimc 發表於 5-12-2010 20:48 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    你就18?定係過左呢....==??
我...我單身wo

Yondaimc 發表於 5-12-2010 20:49:35

你就18?定係過左呢....==??
我...我單身wo
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 20:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

我17 過埋呢個聖誕節, 下年就大個仔既聖誕節

[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 20:49:58

有冇聽我節目嫁
Yondaimc 發表於 5-12-2010 20:48 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

情歌呀......

冷府魔鬼 發表於 5-12-2010 20:50:23

有冇聽我節目嫁
Yondaimc 發表於 5-12-2010 20:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有啊 依加聽緊:$

[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 20:50:29

我17 過埋呢個聖誕節, 下年就大個仔既聖誕節
Yondaimc 發表於 5-12-2010 20:49 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    大家咁話啦.../3\
頁: 7676 7677 7678 7679 7680 7681 7682 7683 7684 7685 [7686] 7687 7688 7689 7690 7691 7692 7693 7694 7695
查看完整版本: ♡﹏樂股遮天吹水企業大樓☼