你這叫剛好
冷府魔鬼 發表於 5-12-2010 20:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
才不是~~
我認得你高度._.
.小夜﹏ 發表於 5-12-2010 20:42 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢著左高跟就高我小小嫁啦...佢覺得佢好高嫁
才不是~~
Yondaimc 發表於 5-12-2010 20:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
靠..快9點了
時間過得真快呢:Q
唉..../3\
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 20:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你有男朋友仔陪唔怕啦。
我一支公個大個仔的最後一個聖誕節
靠..快9點了
時間過得真快呢
冷府魔鬼 發表於 5-12-2010 20:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有冇聽我節目嫁
你有男朋友仔陪唔怕啦。
我一支公個大個仔的最後一個聖誕節
Yondaimc 發表於 5-12-2010 20:48 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你就18?定係過左呢....==??
我...我單身wo
你就18?定係過左呢....==??
我...我單身wo
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 20:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我17 過埋呢個聖誕節, 下年就大個仔既聖誕節
有冇聽我節目嫁
Yondaimc 發表於 5-12-2010 20:48 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
情歌呀......
有冇聽我節目嫁
Yondaimc 發表於 5-12-2010 20:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有啊 依加聽緊:$
我17 過埋呢個聖誕節, 下年就大個仔既聖誕節
Yondaimc 發表於 5-12-2010 20:49 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
大家咁話啦.../3\