哇-.- 兩日前喇啵-.-
limingyin 發表於 5-12-2010 13:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇留意= =
今日8 - 10 憂鬱成歌 之 SAD版
1MINON - AIR
今日8 - 10 憂鬱成歌 之 SAD版
Yondaimc 發表於 5-12-2010 19:55 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
so sad
寂寞,冷,孤單
Yondaimc 發表於 5-12-2010 19:53 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
寂寞,冷,孤單 x 2
好悶呀
幾經辛苦霸番電腦lu
幾經辛苦霸番電腦lu
.小夜﹏ 發表於 5-12-2010 20:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你家人在用嗎?
你家人在用嗎?
冷府魔鬼 發表於 5-12-2010 20:19 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有2個人1人霸左部電腦
2個鐘..
你家人在用嗎?
冷府魔鬼 發表於 5-12-2010 20:19 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢電腦比人圍呀...><"