我就搵日夜晚黎敲你。。。
徐子珊你介唔介意
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 15:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
@_@無所謂既我最多開門比你入黎(笑
你唔驚XD?我覺得你會驚過我XD
唔介意 點會介意(笑
笑左
要去應招:)
@_@無所謂既我最多開門比你入黎(笑
你唔驚XD?我覺得你會驚過我XD
唔介意 點會介意(笑 ...
小瀑﹏§ 發表於 5-12-2010 15:44 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
夜媽媽黑媽媽你唔驚咩。。。==" 嚇親你呀媽呀
你唔驚?我驚你會唔驚?!
係?唔係鐘嘉欣你唔會唔開心嫁咩
夜媽媽黑媽媽你唔驚咩。。。==" 嚇親你呀媽呀
你唔驚?我驚你會唔驚?!
係?唔係鐘嘉欣你唔會 ...
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 15:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有咩好驚=. ='
平時都係夜媽媽黑媽媽1個人行返屋企嫁啦..
@@唔會嚇親既..相信一定唔會=]
有咩好驚-3-'?
唔會既=]
唔會=~=
點解會唔開心?!
徐子珊都依經好好:)
如果係你就仲好(?)被打飛
有咩好驚=. ='
平時都係夜媽媽黑媽媽1個人行返屋企嫁啦..
@@唔會嚇親既..相信一定唔會=]
有咩好驚- ...
小瀑﹏§ 發表於 5-12-2010 15:54 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇啦啦上門搵你你仲唔驚?
係我你先驚呀
冇啦啦上門搵你你仲唔驚?
係我你先驚呀
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 15:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁又唔會驚..反而係擔心你係唔係有咩唔開心...夜馬馬黎搵我
=3=冇野好驚
咁又唔會驚..反而係擔心你係唔係有咩唔開心...夜馬馬黎搵我
=3=冇野好驚 ...
小瀑﹏§ 發表於 5-12-2010 16:01 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你咪就係驚我有事lo
本帖最後由 小瀑﹏§ 於 5-12-2010 16:05 編輯
你咪就係驚我有事lo
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 16:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係嫁..不嬲都擔心你驚你有事><"
吼...!!!
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 15:40 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
(逃
係嫁..不嬲都驚你有事>
小瀑﹏§ 發表於 5-12-2010 16:03 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
死不了就還好啦。。。。=="