因為無聊
其實沒用
冷府魔鬼 發表於 5-12-2010 20:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點解多左咁多樂點既~~
好辛苦 連續4個中系到傻
.小夜﹏ 發表於 5-12-2010 20:26 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
u dont call me lo lee see ar !!
推金推金!!!
要聽呀~~
Yondaimc 發表於 5-12-2010 20:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
[宣傳]
好多正野~ 記得買黎睇睇:lol
http://www.nakuz.com/bbs/viewthread.php?tid=4053748&extra=page%3D1
:handshake
[/宣傳]
雞蛋2隻...糖呢2茶匙 仲有d橙皮tim
願意為你......果日比賽都有個男仔唱 勁好聽
點解多左咁多樂點既~~
Yondaimc 發表於 5-12-2010 20:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
人家多了 給我:shutup::lol
u dont call me lo lee see ar !!
推金推金!!!
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 20:32 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
比人霸左電話:'(
我叫你落黎借比你玩+_+
[宣傳]
好多正野~ 記得買黎睇睇
[/宣傳]
limingyin 發表於 5-12-2010 20:34 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
您無權進行當前操作,原因如下:
對不起,您無權訪問該版塊,詳細請點擊這裡查看
有權訪問的用戶組為:
管理員, 主站管理, 超級版主, 版主
查看您當前用戶組的權限
人家多了 給我
冷府魔鬼 發表於 5-12-2010 20:35 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
收了多小
很窮/.\
冷府魔鬼 發表於 5-12-2010 20:32 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
收了幾錢?
人家多了 給我
冷府魔鬼 發表於 5-12-2010 20:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
又唔見你比D我~___~