靚女做義工著數真係多 當大家仲係曝曬之下 佢就已經錢袋滿滿 (多謝榤奇了 哈哈) ... 910reed 發表於 4-4-2010 00:53
使用道具 舉報
學我呀sir講 個陳陣聰 有成20億身家 當佢有80處命 佢每日就要洗20萬先用得哂 ... ctm22000 發表於 4-4-2010 00:54
我都是呀 巨蟹座 要克服 910reed 發表於 4-4-2010 00:53
說笑而已 總之 錢不用多 橫財未必是好東西 榤奇 發表於 4-4-2010 00:52
點解要用盡佢呢-_- 我唔明 唔可以「福地後人耕」既咩 910reed 發表於 4-4-2010 00:54
我是巨蟹座的性格 (不是迷信, 不過那形容不錯就是了) 榤奇 發表於 4-4-2010 00:52
我7月23~_~ 不過多左個新野 變左巨蟹 乂死神張乂 發表於 4-4-2010 00:54
有車有樓就足夠 沒車沒樓也沒所謂,因為還在生存 ctm22000 發表於 4-4-2010 00:54
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 08:46 , Processed in 0.022063 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.