原本想玩番.. 唔記得左PW.. 好多2轉係入面 2孫 2花 平(沒轉) 祖(沒轉)
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:57 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
甘吾再玩喇-口-?
用得多自然記得-_-
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 15:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
p_q 原來係咁
-.- 石器執前我都諗住清貨,.不過一切太遲
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
出得太遲~~
甘吾再玩喇-口-?
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 15:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
:$ 係我都冇心機玩
係我都冇心機玩
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:58 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
只要有恆心`
下句吾駛講-_-
甘吾再玩喇-口-?
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 15:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔記得PW.. 有身份證同埋記得帳號.. 唔記得PW... 唔通又比錢隻桔 扲番個帳呀.. 好似入面重有
10本孫子係到有成過億係到
出得太遲~~
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
未出要倒閉呢個通告前 我已經開始賣
但之後又懶得去搞,就一直將d野放到倒閉 囧
只要有恆心`
下句吾駛講-_-
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 15:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.- 係我就唔會(其實金句都是鼓勵人吧
唔記得PW.. 有身份證同埋記得帳號.. 唔記得PW... 唔通又比錢隻桔 扲番個帳呀.. 好似入面重有
10本孫子係 ...
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:59 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
10本孫子-口-`
慘絕人睘
未出要倒閉呢個通告前 我已經開始賣
但之後又懶得去搞,就一直將d野放到倒閉 囧 ...
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我比左成千銀隻桔..落巨J到,,, 依家唔記得PW... 好想講粗口