個模式唔同 人地咁大個伺服器... CS係自己架設個SER出黎當然係唔同
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:55 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
恩恩v_v`
巨商出左神獸我都無玩
比樂點我 咁叻仔
alex3334 發表於 3-4-2010 15:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
p_q 咁叻仔,應該你比我:lol
cs好過cso`不過吾知點解覺得有種怪怪feel
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 15:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
+1
+1
miuwa22 發表於 3-4-2010 15:56 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
膠膠又想玩數字game-口-
p_q 真係慘,不過算啦,當娛樂..
大家都知會有汁既一日,係估唔到咁快姐~
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
汁個時我都知左好耐~~ 所以我想用卡呀同裝換番巨J D野個時已經執左了
lfo係我第1隻game-_-
etc吾係game黎=.=`
係解等等`即係數吾晒
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 15:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.- 太可悲,我英文仲差過你
汁個時我都知左好耐~~ 所以我想用卡呀同裝換番巨J D野個時已經執左了
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:56 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
節哀順變;(
恩恩v_v`
巨商出左神獸我都無玩
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 15:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原本想玩番.. 唔記得左PW.. 好多2轉係入面 2孫 2花 平(沒轉) 祖(沒轉)
-.- 太可悲,我英文仲差過你
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:57 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
用得多自然記得-_-
汁個時我都知左好耐~~ 所以我想用卡呀同裝換番巨J D野個時已經執左了
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.- 石器執前我都諗住清貨,.不過一切太遲