果時我都仲係小學雞`
玩梗小鬥士大冒險
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嘆...
未投丫A_A 唔投,驚比人鬧haha
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:08 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
吾會-_-`只比自己意見
wow ...食水勁深
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有名比你叫黑桔呀!
嘆...
Yondaimc 發表於 3-4-2010 16:09 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
回埋你依個比條link你
吾會-_-`只比自己意見
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=3=唔啦,其實3個我都鐘意:lol
回埋你依個比條link你
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
謝你~
謝你~
Yondaimc 發表於 3-4-2010 16:10 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
http://www1.nakuz.com/bbs/viewthread.php?tid=3888285&extra=&page=1
我已經輸左`
水水係出豆花妹`
我出leah dizon`
仲有牙邊個出少女其1成員
=3=唔啦,其實3個我都鐘意
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:10 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你講既野真夠穩陣-_-`
3個都傷吾到`吾會比人插尼-_-
謝你~
Yondaimc 發表於 3-4-2010 16:10 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
http://www1.nakuz.com/bbs/viewthread.php?tid=3888285&extra=&page=1
搞掂
好鬼LAG=.=