Yondaimc 發表於 3-4-2010 16:09:35

果時我都仲係小學雞`
玩梗小鬥士大冒險
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

嘆...

'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:09:55

未投丫A_A 唔投,驚比人鬧haha
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:08 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
吾會-_-`只比自己意見

Yondaimc 發表於 3-4-2010 16:10:07

wow ...食水勁深
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

有名比你叫黑桔呀!

'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:10:21

嘆...
Yondaimc 發表於 3-4-2010 16:09 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
回埋你依個比條link你

曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:10:27

吾會-_-`只比自己意見
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=3=唔啦,其實3個我都鐘意:lol

Yondaimc 發表於 3-4-2010 16:10:34

回埋你依個比條link你
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    謝你~

'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:11:36

謝你~
Yondaimc 發表於 3-4-2010 16:10 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
http://www1.nakuz.com/bbs/viewthread.php?tid=3888285&extra=&page=1
我已經輸左`
水水係出豆花妹`
我出leah dizon`
仲有牙邊個出少女其1成員

'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:12:16

=3=唔啦,其實3個我都鐘意
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:10 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你講既野真夠穩陣-_-`
3個都傷吾到`吾會比人插尼-_-

'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:12:29

謝你~
Yondaimc 發表於 3-4-2010 16:10 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
http://www1.nakuz.com/bbs/viewthread.php?tid=3888285&extra=&page=1
搞掂

Yondaimc 發表於 3-4-2010 16:14:40

好鬼LAG=.=
頁: 7295 7296 7297 7298 7299 7300 7301 7302 7303 7304 [7305] 7306 7307 7308 7309 7310 7311 7312 7313 7314
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室