所以決定唔會就係咁... 星夢都有玩過下... 唔記哂點玩洛
Yondaimc 發表於 3-4-2010 16:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
基本上宜家升Lv Game我都係無乜點玩
愛上玩休閒/技術Game多D
補習中.........
潛水啦 88
alex3334 發表於 3-4-2010 16:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
再見=] alex仔
少少苦楚等於激勵-33-
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
激死就有份.\/.
1本孫子要120蚊`
10本要1200蚊`
我諗我要用豆腐嵌爆自己個頭
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=.= 孫子唔係用點買... 我係用兵換番黎 2XX 血既騎浪人換2本.. 之前有人急收 我就放左比佢(正點)
有鬼用咩... 都唔會成年啦,, 都唔知佢係唔係DEL左個AC
Yondaimc 發表於 3-4-2010 16:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.- 唔係嫁,我有隻AC 都放左幾年無開過,前個月又開得返wo
1本孫子要120蚊`
10本要1200蚊`
我諗我要用豆腐嵌爆自己個頭
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁勁:lol?
=.= 孫子唔係用點買... 我係用兵換番黎 2XX 血既騎浪人換2本.. 之前有人急收 我就放左比佢(正點) ...
Yondaimc 發表於 3-4-2010 16:05 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
喔-33-`甘果個人都幾蝕下-_-
補習中.........
ShiNG_SeR 發表於 3-4-2010 16:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
hallo @@ shing
補習有得用電腦(?) 上門補?
-.- 唔係嫁,我有隻AC 都放左幾年無開過,前個月又開得返wo
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你估隻桔咁得閒同你睇全咩... 成年沒郁過就DEL你 等你又開新AC 買點!!