10本孫子-口-`
慘絕人睘
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嘆... 過左去既野算啦
唔記得PW.. 有身份證同埋記得帳號.. 唔記得PW... 唔通又比錢隻桔 扲番個帳呀.. 好似入面重有
10本孫子係 ...
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係我都唔會再丟錢落去
唔記得左pw=蝕左好多野,再丟錢落去重升會有想死既感覺
-.- 係我就唔會(其實金句都是鼓勵人吧
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:00 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
跌倒不必放棄`
依排成日拎依d句子-33-
我比左成千銀隻桔..落巨J到,,, 依家唔記得PW... 好想講粗口
Yondaimc 發表於 3-4-2010 16:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=.= 有冇辦法拎返(?)
例如傳真去總公司或直接上公司拎返個pw
係我都唔會再丟錢落去
唔記得左pw=蝕左好多野,再丟錢落去重升會有想死既感覺 ...
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
所以決定唔會就係咁... 星夢都有玩過下... 唔記哂點玩洛
跌倒不必放棄`
依排成日拎依d句子-33-
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
.\/. 殺左你
係我都唔會再丟錢落去
唔記得左pw=蝕左好多野,再丟錢落去重升會有想死既感覺 ...
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:01 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
1本孫子要120蚊`
10本要1200蚊`
我諗我要用豆腐嵌爆自己個頭
潛水啦 88
=.= 有冇辦法拎返(?)
例如傳真去總公司或直接上公司拎返個pw
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有鬼用咩... 都唔會成年啦,, 都唔知佢係唔係DEL左個AC
.\/. 殺左你
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:03 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
少少苦楚等於激勵-33-