alex3334 發表於 3-4-2010 15:47:35

玩過類似,不過係另一隻game
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:46 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    GEM做袋言人個隻?

曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:47:45

冇野
limingyin 發表於 3-4-2010 15:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其實係玩野p_q

曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:47:56

巨商`blackshot`left4dead`
星月heat project
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 15:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁鬼多都有= ="

曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:48:37

嘆... 諗起以前.. 玩OG個時 跑,卡丁車,爆爆王,天翼,彩虹,巨J 多到不得了
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
p_q 初初就好玩,但之後有外掛出現 就放棄了

'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 15:48:40

星月heat project
邊度down?
limingyin 發表於 3-4-2010 15:47 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我吾清楚-_-`
我牙哥down`
之後我玩`
不過你試下搵下`
我有個論壇網址`
http://forum.s-hk.com/

alex3334 發表於 3-4-2010 15:49:33

星月heat project
邊度down?
limingyin 發表於 3-4-2010 15:47 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    HP唔係 汁左

曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:49:36

鬼鬼好靚女嫁啵!!
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
覺得鬼鬼好可愛:$

Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:49:41

彩虹執左-^-`
慘慘
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 15:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

我重用左好多巨J野換... 換左1支雙頂S 既 9火杖 忽防35% 傷害45%

1把9水劍頂攻速... 2野加埋用左我成10E巨錢

曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:49:49

GEM做袋言人個隻?
alex3334 發表於 3-4-2010 15:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你估中左p_q 呵

曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:50:26

HP唔係 汁左
alex3334 發表於 3-4-2010 15:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢地係玩私服:hug:
頁: 7287 7288 7289 7290 7291 7292 7293 7294 7295 7296 [7297] 7298 7299 7300 7301 7302 7303 7304 7305 7306
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室