Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:50:35

p_q 初初就好玩,但之後有外掛出現 就放棄了
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

我阿媽唔比我打... 咁我咪放棄囉

之後唔打.. 又界埋!!

'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 15:50:43

咁鬼多都有= ="
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:47 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好少-_-`
仲有(玩過)跑`彩虹`
勁舞`誅仙`龍online`
cso`機甲`lfo..etc`吾記得甘多

曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:51:06

我重用左好多巨J野換... 換左1支雙頂S 既 9火杖 忽防35% 傷害45%

1把9水劍頂攻速... 2野加埋用左我成10E ...
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.- 有冇想喊(?);P

'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 15:51:30

我重用左好多巨J野換... 換左1支雙頂S 既 9火杖 忽防35% 傷害45%

1把9水劍頂攻速... 2野加埋用左我成10E ...
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:49 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
又係外掛狗搞成甘-^-`
我果時有風魔9`同水魔7`
之後其他吾記得-_-

M.Yin 發表於 3-4-2010 15:51:34

HP唔係 汁左
alex3334 發表於 3-4-2010 15:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

有私服的

Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:51:59

-.- 有冇想喊(?)
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

冇!! 因為個時彩虹好多勁人潛哂水 我識得個TING姐(樂古).. 都知彩虹要汁!

alex3334 發表於 3-4-2010 15:52:25

你估中左p_q 呵
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:49 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    比樂點我 咁叻仔

'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 15:52:35

HP唔係 汁左
alex3334 發表於 3-4-2010 15:49 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係執左`不過之後有人整左隻c4 online`
同hp1樣`但係就多左韓版地圖`
仲有d台槍果d
之後又有人整左隻星月hp`
不過係hp舊版`
把散特強-_-`
但係黃狙勁廢

alex3334 發表於 3-4-2010 15:52:43

佢地係玩私服
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:50 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    哦

曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:53:22

我阿媽唔比我打... 咁我咪放棄囉

之後唔打.. 又界埋!!
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原來係咁p_q..
頁: 7288 7289 7290 7291 7292 7293 7294 7295 7296 7297 [7298] 7299 7300 7301 7302 7303 7304 7305 7306 7307
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室