p_q 初初就好玩,但之後有外掛出現 就放棄了
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我阿媽唔比我打... 咁我咪放棄囉
之後唔打.. 又界埋!!
咁鬼多都有= ="
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:47 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好少-_-`
仲有(玩過)跑`彩虹`
勁舞`誅仙`龍online`
cso`機甲`lfo..etc`吾記得甘多
我重用左好多巨J野換... 換左1支雙頂S 既 9火杖 忽防35% 傷害45%
1把9水劍頂攻速... 2野加埋用左我成10E ...
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.- 有冇想喊(?);P
我重用左好多巨J野換... 換左1支雙頂S 既 9火杖 忽防35% 傷害45%
1把9水劍頂攻速... 2野加埋用左我成10E ...
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:49 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
又係外掛狗搞成甘-^-`
我果時有風魔9`同水魔7`
之後其他吾記得-_-
HP唔係 汁左
alex3334 發表於 3-4-2010 15:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有私服的
-.- 有冇想喊(?)
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇!! 因為個時彩虹好多勁人潛哂水 我識得個TING姐(樂古).. 都知彩虹要汁!
你估中左p_q 呵
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:49 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
比樂點我 咁叻仔
HP唔係 汁左
alex3334 發表於 3-4-2010 15:49 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係執左`不過之後有人整左隻c4 online`
同hp1樣`但係就多左韓版地圖`
仲有d台槍果d
之後又有人整左隻星月hp`
不過係hp舊版`
把散特強-_-`
但係黃狙勁廢
佢地係玩私服
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:50 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哦
我阿媽唔比我打... 咁我咪放棄囉
之後唔打.. 又界埋!!
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原來係咁p_q..