hallo @@ shing
補習有得用電腦(?) 上門補?
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗯,,
-.- 唔係嫁,我有隻AC 都放左幾年無開過,前個月又開得返wo
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:05 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
鬼鬼你同yy投左票未.33.?`
投美女果個票
你估隻桔咁得閒同你睇全咩... 成年沒郁過就DEL你 等你又開新AC 買點!!
Yondaimc 發表於 3-4-2010 16:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.- 但我個隻a/c放左最少有2年,都無del (香港代理的)
但台灣代理d ac就del鬼哂,入唔到= =
咁勁?
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:06 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
吾係咩叫巨商`
暴發戶比有米人玩-_-`
我投左22xx落去喇-_-
喔-33-`甘果個人都幾蝕下-_-
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其實唔蝕... 差唔多嫁... 個時血騎浪人好缺... 差唔多4-5E一隻... 我個隻2XX LV啵 我蝕左少少
個幾十萬豪比佢囉
嗯,,
ShiNG_SeR 發表於 3-4-2010 16:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原來係咁-3-
其實唔蝕... 差唔多嫁... 個時血騎浪人好缺... 差唔多4-5E一隻... 我個隻2XX LV啵 我蝕左少少
個幾十萬豪 ...
Yondaimc 發表於 3-4-2010 16:08 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
果時我都仲係小學雞`
玩梗小鬥士大冒險
鬼鬼你同yy投左票未.33.?`
投美女果個票
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
邊到 比條LINE黎
鬼鬼你同yy投左票未.33.?`
投美女果個票
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
未投丫A_A 唔投,驚比人鬧haha
吾係咩叫巨商`
暴發戶比有米人玩-_-`
我投左22xx落去喇-_-
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
wow ...食水勁深