'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 15:53:23

佢地係玩私服
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:50 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
對對對v_v

Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:53:23

玩CS重好過!

Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:54:11

打多陣CS去溫書先 有咩重要野PM我啦

'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 15:54:14

玩CS重好過!
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:53 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
cs好過cso`不過吾知點解覺得有種怪怪feel

曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:54:22

好少-_-`
仲有(玩過)跑`彩虹`
勁舞`誅仙`龍online`
cso`機甲`lfo..etc`吾記得甘多 ...
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 15:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.- 你講既我都有玩過,除左彩虹無玩/跑玩左5min就del
lfo 無玩
etc 無玩

乂死神張乂 發表於 3-4-2010 15:54:43

打多陣CS去溫書先 有咩重要野PM我啦
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    100-22

Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:55:00

cs好過cso`不過吾知點解覺得有種怪怪feel
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 15:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

個模式唔同 人地咁大個伺服器... CS係自己架設個SER出黎當然係唔同

'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 15:55:07

-.- 你講既我都有玩過,除左彩虹無玩/跑玩左5min就del
lfo 無玩
etc 無玩
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:54 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
lfo係我第1隻game-_-
etc吾係game黎=.=`
係解等等`即係數吾晒

曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:55:35

冇!! 因為個時彩虹好多勁人潛哂水 我識得個TING姐(樂古).. 都知彩虹要汁!
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
p_q 真係慘,不過算啦,當娛樂..
大家都知會有汁既一日,係估唔到咁快姐~

Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:55:44

100-22
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 15:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

唔係CSO 係CS... 你咁勁.. CS單挑!!
頁: 7289 7290 7291 7292 7293 7294 7295 7296 7297 7298 [7299] 7300 7301 7302 7303 7304 7305 7306 7307 7308
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室