佢地係玩私服
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:50 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
對對對v_v
玩CS重好過!
打多陣CS去溫書先 有咩重要野PM我啦
玩CS重好過!
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:53 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
cs好過cso`不過吾知點解覺得有種怪怪feel
好少-_-`
仲有(玩過)跑`彩虹`
勁舞`誅仙`龍online`
cso`機甲`lfo..etc`吾記得甘多 ...
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 15:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.- 你講既我都有玩過,除左彩虹無玩/跑玩左5min就del
lfo 無玩
etc 無玩
打多陣CS去溫書先 有咩重要野PM我啦
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
100-22
cs好過cso`不過吾知點解覺得有種怪怪feel
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 15:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
個模式唔同 人地咁大個伺服器... CS係自己架設個SER出黎當然係唔同
-.- 你講既我都有玩過,除左彩虹無玩/跑玩左5min就del
lfo 無玩
etc 無玩
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:54 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
lfo係我第1隻game-_-
etc吾係game黎=.=`
係解等等`即係數吾晒
冇!! 因為個時彩虹好多勁人潛哂水 我識得個TING姐(樂古).. 都知彩虹要汁!
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
p_q 真係慘,不過算啦,當娛樂..
大家都知會有汁既一日,係估唔到咁快姐~
100-22
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 15:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔係CSO 係CS... 你咁勁.. CS單挑!!